4.c klase apgūst pašvadītas mācīšanās prasmes.

Kā tieši pašvadīta mācīšanās atšķiras no patstāvīgas vai skolotāja vadītas mācīšanās? Svarīgi saprast, ka skolotāja iedots uzdevums, ko skolēns izpilda patstāvīgi, nav uzskatāms par pašvadītu mācīšanos, tāpēc svarīgi atrast būtiskākās atšķirības, kas raksturo pašvadītu mācīšanos: Skolēniem ir iespēja vērtēt pašiem savu darbu. Skolēni var noteikt paši savu mācību tempu, izmantojot kopīgi pārrunātu darba plānu un pieturoties pie norunātajiem atskaites punktiem. Skolēniem ir iespējas pašiem izlemt, kad un vai nepieciešama palīdzība, pieaicinot skolotāju kā konsultantu. Skolēniem ir iespējas pašiem izvēlēties uzdevumus atbilstoši savām kompetencēm un prioritātēm. 4.c klase matemātikā apgūst šīs un vēl citas prasmes, apliecinot, ka spēj atbildīgi mācīties un skolotājs ir palīgs un atbalsts šajā ceļā.

Comments:0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.