“Pretstraumētāji” – projekts dzīves prasmēm

Mūsu skolā realizēts aizraujošs jaunatnes iniciatīvu projekts “Pretstraumētāji”.
Projektā piedalījās 11. klašu skolēni kopā ar projektu vadības skolotāju Ingu Vasermani.
Īstenotas 5 aktivitātes:
Pirmajā dienā jaunieši pievērsās “7 panākumu bagātu jauniešu principiem”, ko ikviens jaunietis varēja ieviest savā dzīvē jau uzreiz pēc nodarbības. Jaunieši, kas ir “pretstraumētāji”, praktizē konkrētus principus un ieradumus, kas tiem ilgtermiņā atklāj lielākas izaugsmes un karjeras attīstības iespējas. Nodarbību vadīja izaugsmes treneri Kristaps Kravalis un Inga Garkalne.
Otrajā dienā viņi apguva naudas lomu un naudas procesus viņu dzīvēs, kas ir bagātība un kā to izmērīt, mācījās pelnīt, tērēt, krāt un dalīties. Dienas otrajā daļā jauniešiem bija iespēja uzspēlēt “Miljonāra spēli”.
Trešajā dienā projekta dalībnieki kopā ar lektoru Ernestu Pūliņu – Cini. mācījās atpazīt emocijas. Saprast, kas ir produktīvas un destruktīvas metodes, kā tikt galā ar emocijām, izprast savas stiprās puses un veidot prasmi risināt konfliktus problēmu situācijās, praktizēt spēju pieņemt citus cilvēkus
Ceturtā diena bija labdarības diena. Jaunieši cepa kēksiņus un gatavoja pārsteigumu paliatīvās aprūpes mediķiem, kas ikdienā strādā īslaicīgās sociālās aprūpes nodaļā VCA Liepājas medicīnas centrā, kur tiek aprūpēti pacienti ar ļoti smagām saslimšanām.
Projekta noslēdzošajā piektā dienā jaunieši varēja izmantot iepriekšējās dienās iegūtās zināšanas un tās pielietot interesantajā un aizraujošajā spēlē ‘’Cash flow’’.
Spēle jauniešos raisīja visdažādākās emocijas un bija pilna pārsteigumiem tāpat, kā īstā dzīve. Katram bija savs amats, savi ikmēneša ienākumi un izdevumi, reizēm gadījās arī negaidīti ienākumi un izdevumi.
Projektu finansē: ESF projekts Nr. 8. 3. 4. 0 /16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai”

Comments:0

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.